Sign in to follow this  
ramyngo69

Mi serve assolutamente un portatile per ottobre...

Recommended Posts

io la sento girare da un po' di tempo su sto forum.

boh magari l'è vera. però ancora stan a fabbricare i celeron... me par strano.

Era lo stesso dubbio che avevo in mente io: dismettono prima i Core Duo dei processori più datati?

“Yonah is expected to be replaced quickly” – No plan to cut price for Yonah

Intel today announced the release of Intel Core 2 Duo processor, codename Conroe and Merom, for desktop and mobile platform. While Conroe is already available today, Merom is shipping in August.

According to Vincent Lee, Intel’s Regional Sales Manager of South China, the company has plan no plan on any price cut to Yonah, the prices for both Merom and Yonah at the same speed are the same. As the stocking level of Yonah is kept at an acceptable level, it’s no point to update its price for clean up, he explained. In addition, since Merom also support the existing platform of Yonah, without any change in design to other related hardware, he expected Merom can replace Yonah in a very short time. On the other hand, Sources form NB market indicate that there are some special edition of Core Duo processor to the OEM market, where the price is set lower than the standard ones. Core 2 Duo is expected to ship more than 50% in mobile platform.

cercate con google la fonte, sto pezzo l'ho preso da un mio vecchio post sempre su queso forum!!!

C'è scritto che merom sostituirà yonah nei listini intel, poi tutto può essere... però capperi dire che non c'è scritto quello a squrzù... su... :D

anche a te serve na vacanza, :) io quest'anno salto :(

dismissed è intransitivo quindi nel contesto della preposizione era illogico come verbo ;)

Ma poi mi spieghi che vuol dire se un capoccia di un'azienda dice rimpiazzeremo il nostro sbrillobello con il più nuovo e potente sbrillucicconesuperpiù? Sbrillobello va in una dimensione alternativa dove viene comunque venduto? e pure a te ci vuole la vacanza :D